اختراع کفش فوتبال آدیداس اصل به دلیل تحریم های تجاری در ایتالیا

آیا نوزادان باید قبل از شروع راه رفتن کفش بپوشند؟
بسیاری از مادران تعجب می کنند که آیا می توانند در حالی که کودک خود را در حال یادگیری راه رفتن هستند، کفش بپوشند.

بنابراین اجازه دهید به شما بگوییم که پوشیدن کفش فوتبال آدیداس اصل برای بچه های کوچکی که تازه راه رفتن را یاد می گیرند زیاد توصیه نمی شود.

در حالی که می توانید از کفش برای محافظت از پای کودک خود در برابر سرما یا آسیب استفاده کنید، بهتر است به کودک خود اجازه دهید با پای برهنه راه برود.

اگر مشتاقانه منتظر کفش کردن کودک خود هستید که هنوز راه رفتن را یاد می گیرد، باید کفش های راحت و منعطف با کفی نرم را انتخاب کنید.

آیا پوشیدن کفش مچ پای کودکان را تقویت می کند؟
هیچ مدرکی مبنی بر اینکه پوشیدن کفش مچ پاهای کودک شما را قوی تر می کند وجود ندارد، حتی اگر قوزک های او به تنهایی به اندازه ای قوی باشند که نیازی به حمایت نداشته باشند.

اما پوشیدن کفش از پاهای کودک محافظت می کند و هیچ آسیبی به او وارد نمی کند و از راه رفتن روی زمین سرد در زمستان سرما نمی زند.

این بدان معنا نیست که به محض اینکه او شروع به راه رفتن در خانه کرد، او را در کفش بپوشانید، نمی توانید همیشه او را در کفش نگه دارید، حالا چه می شود.

وقتی کودک مدام در خانه می خزد، حتی نمی توانید او را در دستکش نگه دارید. در واقع وقتی کودک شروع به راه رفتن می کند، اجازه دهید سطح زیر پایش را حس کند.

آیا پوشیدن کفش مچ پای کودکان را تقویت می کند؟

همانطور که قبلاً به شما گفتیم برای کودک باید کفش های نرم و راحت هم گرفت. اما امروزه گزینه های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است دچار سردرگمی شوید که کدام کفش را بخرید.