انبار کردن کاشی استخری دوغابی موجب منع عبور و مرور شد

برخی از کاشی‌هایی که می‌خرید ممکن است در بدو ورود شکسته باشند. (معمولی نیست که دو تا سه درصد کاشی‌هایی که در جعبه فروخته می‌شوند شکسته یا خرد شوند!)
ممکن است هنگام برش یا چیدن کاشی یا تعمیر کاشی ترک خورده، یک کاشی را بشکنید.
ممکن است برای جایگزینی کاشی استخری دوغابی که پس از نصب شل می شود نیاز داشته باشید.
کاشی شما ممکن است در جاده متوقف شود.

اگر کاشی با رنگ یا سبک خاصی که انتخاب کرده‌اید بعداً متوقف شود، خیالتان راحت است که تعدادی کاشی منطبق را برای جایگزینی در اختیار دارید.

بدون آنها، ممکن است مجبور شوید کل کف یا دیوار را مجدداً بچرخانید یا کاشی های معیوب را با کاشی هایی جایگزین کنید که با کاشی های قبلاً نصب شده مطابقت ندارند.
خرید حداقل 10 درصد کاشی بیشتر از آنچه محاسبه کرده اید باید شما را پوشش دهد. رقم کاشی را که در مرحله قبل محاسبه کردید در 1.1 ضرب کنید و اگر رقم اعشاری بود، آن را گرد کنید.

بنابراین، اگر فهمیدید که به هشت جعبه کاشی نیاز دارید، به جای آن نه جعبه بخرید (8 در 1.1). اگر نیاز به 200 کاشی را محاسبه کردید، به جای آن 220 (200 x 1.1) بخرید.

اگر الگوی منحصربه‌فردتری مانند استخوان شاه ماهی یا افست مورب را امتحان می‌کنید، تا 20 درصد از بافر را در نظر بگیرید . نصب کاشی به صورت مورب در این الگوها (یعنی در زاویه 45 درجه از پایه دیوار یا کف) به جای افقی (جایی که لبه کاشی به لبه کف یا دیوار می رسد) عموماً قطعات کاشی بیشتری بر جای می گذارد.

در مورد اینکه چند کاشی نیاز دارید سردرگم هستید؟ دانستن نحوه محاسبه متراژ مربع یک مهارت حیاتی برای اکثر کارهای بازسازی خانه است.

برای کفپوش، متراژ مربع تعیین کننده مهمی برای به دست آوردن تعداد دقیق لوازم برای هر شغل خواهد بود. ممکن است محاسبه تعداد کاشی‌هایی که برای پروژه‌تان نیاز دارید چالش‌برانگیز باشد.