ایران تا 30 سال دیگر از ساعت دیواری آینه ای استفاده نمی کند

ساعت های دیواری استاندارد از سیستم شماره گذاری اولیه استفاده می کنند و با اعداد کامل از یک تا دوازده چاپ می شوند، با این اعداد آسان برای خواندن، یک نگاه سریع تمام چیزی است که برای تشخیص زمان لازم است.

برخی از ساعت دیواری آینه ای به جای اعداد استاندارد از اعداد رومی استفاده می کنند، در حالی که خواندن آنها ممکن است چندان آسان نباشد، اما این ساعت ها حس عتیقه زیبایی را ارائه می دهند که در محیط های روستایی و سنتی عالی به نظر می رسد.

ساعت های تزئینی را می توان در هر اتاقی با فضای خالی دیوار روی دیوار قرار داد، آنها نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه با قرار گرفتن در نقاط استراتژیک در اطراف خانه، به شما کمک می کنند همیشه در برنامه باقی بمانید، از آنجایی که آنها با باتری کار می کنند، می توان آنها را تقریباً روی هر دیواری بدون نیاز به سیم یا پریز آویزان کرد.

رایج ترین مکان برای آویزان کردن ساعت ها روی دیوارهای آشپزخانه است، به عنوان یک مرکز مرکزی برای وعده های غذایی و گردهمایی ها، دانستن زمانی که در آشپزخانه هستید بسیار مهم است.

این ساعت ها را در بالای دیوار آشپزخانه نصب کنید تا بتوانید زمان را از هر زاویه ای بررسی کنید، در اتاق خواب، ساعت دیواری را در دید تخت قرار دهید تا بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب دیده شود.

داشتن یک ساعت در اتاق خواب به شما این امکان را می دهد تا زمانی که برای روز خود آماده می شوید، زمان را تماشا کنید،
ساعت‌های اتاق نشیمن بیشتر به دلیل ویژگی‌های تزئینی خود استفاده می‌شوند، اما ابزار مفیدی برای بازدید مهمانان هستند.

برای ایجاد تقارن بصری، ساعت را در کنار یک ردیف آینه با قاب‌های مشابه آویزان کنید، یک ساعت ساده که بالای میز در دفتر کار خانگی شما آویزان شده است به عنوان یک ویژگی تزئینی و یک روش عملی برای پیگیری زمان است.

شما همچنین می توانید یک ساعت دیواری مفید با سطل های ذخیره سازی داخلی را برای عملکرد بیشتر در دفتر انتخاب کنید، این سطل ها اندازه مناسبی برای نگهداری کاغذهای شل یا پوشه های فایل هستند.

ساعت ها ممکن است لوازم جانبی محبوبی برای آرایش دیوارهای خالی باشند، اما این دستگاه های مفید در انواع مستقل نیز موجود هستند.

ساعت‌های رومیزی ساعت‌های کوچک‌تری با پایه‌های صاف هستند که می‌توانند تقریباً روی هر سطح صافی در اطراف خانه قرار گیرند.