جا قاشقی حصیری که با گیاهان جنگل های آمازون درست شده است

هر شکاف با عمق 2 اینچ و حداکثر 8 محفظه طراحی شده است، این جا قاشقی حصیری سازماندهی کشوی ظروف چوبی با فضای اضافی برای نگهداری مجموعه کامل ظروف و ظروف تخت ایجاد می کند.
• 4. مواد محکم و بادوام: این کشو بامبو

اطلاعات اضافی محصول
رنگ طبیعی
ارتفاع 2 اینچ
طول 20 اینچ
وزن 0.3968320716 پوند
چنگال و چنگال
قیمت را در آمازون بررسی کنید

وقتی نوبت به مقابله با جنگ بی‌پایان شلوغی کشوهای آشپزخانه می‌رسد، سازمان‌دهنده کشوی آشپزخانه Moi Doi راه‌حل عالی است.

سازمان دهنده کشو آشپزخانه Moi Doi از جنس مواد غذایی PP (پلی پروپیلن) ساخته شده است، بنابراین بدون BPA و برای تماس با ظروف غذاخوری شما ایمن است.

و از آنجایی که تمیز کردن آن آسان است، می توانید به سادگی آن را در سینک بشویید و بگذارید در هوا خشک شود. بعلاوه، قسمت پایینی سازمان دهنده دارای طراحی نشتی آب است تا ظروف نقره شما را همیشه خشک نگه دارد.

وقتی نوبت به یافتن هدیه عالی می رسد، سازمان دهنده کشو آشپزخانه Moi Doi یک انتخاب عالی برای روز مادر، روز شکرگزاری، کریسمس یا هر مناسبت خاص دیگری است. این هدیه ای است که هم کاربردی و هم شیک است و هر گیرنده ای مطمئناً از آن قدردانی می کند.

سوالات متداول در مورد جا قاشقی سازماندهی کشوی آشپزخانه Moi Doi سازماندهی ظروف نقره ای برای جعبه جا قاشقی نگهداری آشپزخانه جعبه قاشق و چنگال قاشق و چنگال پارتیشن ذخیره سازی خاکستری
• Moi Doi Kitchen Drawer Organizer Silverware Organizer for Kitchen Storage Tray Box برای قاشق چنگال قاشق و چنگال پارتیشن ذخیره سازی خاکستری چیست؟
Moi Doi Kitchen Drawer Organizer Silverware Organizer for Kitchen Storage Box for Clearry Spoon Gray Storage Gray یک نظم دهنده ظروف نقره ای است که به نظم و ترتیب آشپزخانه شما کمک می کند. دارای محفظه هایی برای انواع ظروف نقره است که به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.
• سازمان دهنده ظروف نقره ای کشوی آشپزخانه Moi Doi چگونه کار می کند؟