درب ضد سرقت ترموود که در تاریکی تبدیل به دیوار می شود

مشکلات فنی قابل حل در مدل کاربردی، ارائه نوعی درب ضد سرقت با استحکام بالا می باشد و این دستگاه با چیدمان اسکلت در داخل، می تواند قدرت ضد شورش را افزایش داده و از صفحه فولادی نسبتاً استفاده کند. اسکلت به طور همزمان نسبتاً سبک است.
برای حل مشکل، مدل سودمند طرح فنی زیر را اتخاذ می کند:
نوعی درب ضد سرقت با استحکام بالا، شامل درب ضد سرقت ترموود جلو، درب عقب و نوار فشاری، نوار پرس توصیف شده با چهار، نقطه قرار دارد که در یان بیانچو از لایه میانی قرار دارد که درب جلو و درب عقب تشکیل می‌شوند.

درب ورودی شرح داده شده، پیچ بین نوار پرس و درب عقب بسته می شود، محل موقعیت بین لایه ای که درب جلو و درب عقب توضیح داده شده است با اسکلت ارائه شده است، اسکلت توصیف شده شامل قسمت فولادی عمودی و قسمت فولادی مایل است، پیچ اول با بسته می شود.

بین قسمت فولادی مایل توصیف شده و قسمت فولادی عمودی توصیف شده، قسمت فولادی مایل توصیف شده و افست درب جلو توصیف شده، قسمت فولادی عمودی توصیف شده و افست درب عقب توصیف شده، موقعیت، گوشه پایین سمت چپ درب عقب شرح داده شده با نوار ثابت ارائه شده است.

قسمت میانی نوار ثابت شرح داده شده دارای سوراخی است و دسته L شکل با این سوراخ ترکیب می شود، انتهای پایین دسته توصیف شده از طریق این سوراخ عبور می کند و در این انتها با زیره پلات محکم می شود.
به عنوان طرح فنی ترجیحی، درب جلو و درب عقب توصیف شده از تخته فولادی پلاستیکی هستند، و درب جلو و درب عقب توصیف شده یک بار مهر و موم شده اند.
به عنوان طرح فنی ترجیحی، در درب جلو و درب عقب توصیف شده، مکاتبات حفره قفل را ارائه می دهد.
به عنوان طرح فنی ترجیحی، ضخامت درب جلوی توصیف شده 1 میلی متر تا 3 میلی متر و ضخامت درب عقب توصیف شده 2 میلی متر تا 4 میلی متر است.