دستفروشی که لنت سمند معمولی می فروشد!

تنها راه برای تسلط واقعی بر روند این است که به تمرین ادامه دهید! تمام ترمزها و تجهیزات موجود در NAPA Online را بررسی کنید یا به یکی از 17000 مکان NAPA AutoCare ما برای نگهداری و تعمیرات معمول اعتماد کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعویض لنت سمند معمولی ترمز، با یک متخصص آگاه در فروشگاه محلی NAPA AUTO PARTS چت کنید.

چرا لنت ترمز خود را تعویض کنید؟
اگر لنت های ترمز شما جیغ یا ساییده می شود، ممکن است زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده باشد. اگر متوجه شوید که می توانید لنت های سیستم ترمز دیسکی خودرو خود را به سرعت، به راحتی و بدون ابزار تخصصی تعویض کنید، شگفت زده خواهید شد.

انجام این کار به تنهایی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. اما حتی اگر شما علاقه ای به انجام کار خود ندارید، دانستن آنچه در آن دخیل است درک آنچه مکانیک شما ممکن است روزی به شما بگوید را آسان تر می کند.

این روزها تقریباً همه خودروها دارای سیستم ترمز دیسکی جلو هستند. لنت‌های ترمز جلو معمولاً سریع‌تر از لنت‌های ترمز عقب فرسوده می‌شوند (توجه داشته باشید که ترمزهای عقب می‌توانند ترمز دیسکی یا درام باشند)، بنابراین باید بیشتر تعویض شوند.

وقتی لنت‌های ترمز خیلی نازک می‌شوند، باید آن‌ها را عوض کنید، به‌خصوص اگر وقتی پدال ترمز را فشار می‌دهید، شروع به ایجاد صدای جیغ فلزی یا ساییدن مداوم کنند.

اما سر و صدا به تنهایی همیشه بهترین شاخص نیست، بنابراین بهتر است با بررسی دوره ای ضخامت لنت ها پیش بینی کنید که چه زمانی این اتفاق می افتد.

این کار را 20 بار یا بیشتر تکرار کنید. همیشه در صورت امکان از ترمزهای شدید بخصوص در چند هفته اول پس از تعویض لنت خودداری کنید.

انجام این کار می تواند به ایجاد یک نقطه شروع خوب برای پوشیدن یکنواخت روی پدها کمک کند و عمر طولانی را تضمین کند. هرچه بیشتر لنت ترمز خود را عوض کنید، ترفندهای بیشتری را انتخاب می کنید که کار را راحت تر می کند.