رستورانی که بخاطر تن ماهی در تهران پلمپ شد

در Spring-to-Go، نسخه اغذیه‌فروشی رستوران اسکای جینجل، سرآشپز غذاهای دریایی با تعداد محدود از برند Pyscis را ارائه می‌دهد.

در Prawn on the Farm، یک پاسگاه کورنیش در رستوران ماهی لندن Prawn on the Lawn، ریک و کیتی توگود منوی جداگانه‌ای از ماهی کنسرو شده ارائه می‌دهند که از Rockfish، یک برند بریتانیایی غذاهای دریایی کنسرو شده که در نوامبر توسط سرآشپز مستقر در دوون، میچ راه‌اندازی شد.

تنک ها تن ماهی اویلا به اندازه ای است که در Vogue که برند ماهی کنسرو مستقر در لس آنجلس Fishwife را «ماهی کنسرو شده شیک و پایداری که در آشپزخانه خود می خواهید» نامیده شده است.

برای دستور العمل های هفتگی از آشپزهای ستاره ما، ایده های فصلی غذا خوردن و بررسی رستوران ها، در Word of Mouth ثبت نام کنید.

جیمز رابینسون، مدیر آموزش محصول در بریندیزا می‌گوید: «کل فروش ماهی [کنسروشده] در دو سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

برای سال‌ها، این رستوران و عمده‌فروش اسپانیایی یکی از تنها واردکنندگان ماهی کنسرو شده درجه یک به بریتانیا بود، ماهی تن ممتاز (بونیتو دل نورته و باله زرد) و آنچوی این افزایش را برای خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده افزایش داده است.

همه از Ortiz، یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های کنسروسازی اسپانیا، که به خاطر بسته‌بندی‌های آبی، زرد و قرمزش قابل توجه است، می‌آیند.

آیا گرایش به ماهی‌های قلع یک جرقه ناشی از بیماری همه‌گیر در تابه است – نتیجه انباشت تاسف بار – یا یک ولع نوستالژیک برای مواد غذایی قدیمی؟ پاتریک مارتینز که تجارت خود را در سال 2018 در لیورپول راه اندازی کرد، چنین فکر نمی کند.

او می‌گوید که تغییر محسوسی در درک عمومی از فرهنگ اروپایی محافظه‌کاران، صنعت قرن‌ها نگهداری از طریق کنسرو کردن، رخ داده است.

او به یاد می‌آورد: «در ابتدا، مردم می‌پرسیدند: «چگونه می‌توان این را با این قیمت‌ها بفروشد؟» توضیح زیادی می‌طلبد، کارخانه، پخته و کنسرو شده با دست، اغلب در عرض 24 ساعت.

“اکنون ما برعکس داریم: افرادی با دانش بسیار بیشتری داریم که به غرفه می آیند و چیزهای بسیار خاصی را می خواهند، مانند ماهی مرکب کنسرو شده پر شده با برنج،” سال گذشته، مارتینز غرفه‌هایی را در مکه‌های غذاخوری لندن در بازارهای بورو و برادوی افتتاح کرد که گویای این موضوع است.