سرامیک کف 80*80 پردیس و دانستی های عجسیب و غریب آن که هرگز نمی شناختید

شرایطی پیش می آید که برش کاشی با برش کاشی یا هر ابزار دیگری تنها پردازش مورد نیاز برای روکش دیوار یا کف نیست. اغلب (مثلاً برای آویزان کردن قفسه ها یا کابینت ها)، باید سوراخی در مواد ایجاد شود. چگونه آن را سوراخ کنیم؟

این ابزار به شما امکان می دهد تا روی کاشی و سرامیک کف 80*80 پردیس را سوراخ کنید و دارای یک مته برقی است و شبیه حلقه ای با دندانه های شکاف است. اره سوراخ دار یک عیب بزرگ دارد. کار به قدری کند است که هم کاشی و هم ابزار زمان زیادی دارند تا داغ شوند. بنابراین، آنها باید به طور دوره ای با آب خنک شوند، که با این حال، مقدار گرد و غبار را کاهش می دهد.

سوراخ برای اتصال دهنده ها
اکنون که گزینه های کلی برای برش و پردازش کاشی در خانه شرح داده شده است، همه می توانند ابزاری را انتخاب کنند که برای برش کاشی و سرامیک مناسب تر است. در عین حال، فراموش نکنید که همیشه می توانید برای حل چنین مشکلاتی به متخصصان مراجعه کنید.

هنگام گذاشتن کاشی ها با شکاف، مهم است که مواد را در مکان هایی پنهان کنید که بلافاصله قابل مشاهده نیستند: اینها گوشه ها، کناره های دور و دیوارهای نزدیک، زیر مبلمان و غیره هستند.


اگر مطمئن باشید که در زیر سینک یک مجموعه آشپزخانه یا یک کابینت در مکان دیگری وجود خواهد داشت ، پردازش لبه کاشی های برش خورده در پس زمینه محو می شود ، زیرا معمولاً چنین قطعات مبلمان برای چندین بار نصب می شوند بدون اینکه اتفاق بیفتد. نیاز به تنظیم مجدد سالها

کاشی و سرامیک یک مصالح ساختمانی بسیار محبوب است که برای تزئین هر سطحی استفاده می شود. برای کار با آن در بازار ساخت و ساز مدرن تعداد زیادی ابزار وجود دارد. در این مقاله همه انواع برش کاشی و نحوه اصلاح آنها به تفصیل مورد بحث قرار خواهد گرفت.