سرکه سیب که سبب کاهش وزن 10 کیلویی در عرض 10 روز می شود

برای همراهی آن، یک سرکه دیگر با نوازش اضافی: سرکه سیب ارگانیک با مادر و عسل. از اتحاد سرکه سیب ارگانیک تصفیه نشده و عسل تولید و انتخاب شده از مزارع پیدمونت ، این سرکه با شیرینی بی نظیر متولد شد.

گویی این کافی نبود، خواص مرطوب کنندگی و مغذی عسل این سرکه سیب را برای استفاده در زمینه زیبایی نیز مناسب می کند . آن را در طول روتین مراقبت از پوست خود برای پوست هیدراته یا موهای عمیقا تغذیه شده امتحان کنید!

از ترکیب آب سیب خالص ایتالیایی با سرکه سیب، وارولو یکی از گرانبهاترین شهدهای خود را نیز ایجاد کرده است: سس سیب بالا ، محصولی همه کاره و غافلگیرکننده که قادر به افزایش عطر و فواید میوه های سالم است.

با طعم ترش و شیرین غیرقابل انکار، با سالادهای تازه، سبزیجات خام و پخته شده و همچنین با برخی از پنیرهای سفت کاملاً تطبیق می شود.

علاوه بر این، در تابستان، اگر چند قطره به یک لیوان آب با یخ اضافه کنید، می تواند به یک نوشیدنی با طراوت با طعمی غیرمنتظره تبدیل شود.

آیا می‌دانستید که نوشیدنی‌های سرکه سیب جدیدترین ترند در زمینه نوشیدنی‌های سلامتی هستند و محبوبیت فزاینده‌ای در سراسر جهان دارند ؟ به لطف تحقیقات مستمر و مطالعه محصولات و روندهای جهانی، Varvello مجموعه ROYAL NECTAR را بر اساس سرکه سیب خالص بدون فیلتر که منحصراً از سیب های ایتالیایی تایید شده به دست آمده است، تولید کرده است.

این یک نوشیدنی جدید برای تندرستی روزانه است که بر پایه سرکه سیب تخمیر شده که حاوی “مادر” نیز هست، ماده ای است که تمام خصوصیات و اصالت این سرکه را حفظ می کند و همچنین طعمی بی نظیر به آن می بخشد.

خلاقیت و نوآوری امضا شده توسط Varvello به همین جا ختم نشد: پس از آزمایشات عمیق، این شرکت چهار تونیک ROYAL NECTAR را تولید کرد که از اتحادیه متعادل بهترین سرکه سیب بدون فیلتر با گیاهان معطر و غذاهای فوق العاده با کیفیت انتخاب شده بود.