سگ های هاری که طناب پلی اتیلن خوراک یک شبشان شد

طناب پلی پروپیلن عمدتاً برای بست کشتی استفاده می شود. مردم همچنین می توانند از آن برای صنعت ماهیگیری استفاده کنند. از آن به عنوان طناب پهلوگیری یا بستن به بدنه کشتی استفاده می شود.

برای صنایع کشتیرانی، کاربردهای بندری، اغلب برای بنادر اعماق دریا استفاده می شود.

برنامه های کاربردی دیگر

به لطف استحکام بالا و گره پذیری عالی، کاربران دریافتند که طناب پلی اتیلن در ایمن سازی برزنت ها مفید است که اغلب در طول فرآیند ساخت برای محافظت از آجرکاری و سنگ تراشی از آسیب های جوی استفاده می شود.

در استفاده روزانه، این طناب همچنین می تواند برای بستن برزنت ها برای محافظت از سوژه ها در کامیون های بدون محصور، نیمه تریلر یا واگن های باری استفاده شود.

علاوه بر این، از این طناب برای ساخت چادر یا موانع و بالا رفتن از سازه های ناهموار برای نیروهای مسلح نیز استفاده می شود.

به طور خلاصه، با توجه به کاربرد و اندازه طناب، تقاضا برای طناب پلی پروپیلن متفاوت است.

شما می توانید کاربردهای آن را در صنایع دریایی، دفاعی، صنایع شیمیایی، صنعت حمل و نقل، راه آهن، کشاورزی، نفت و… از خواص بارز این طناب می توان به شناور بودن روی آب، استحکام بالا و گره پذیری عالی، مقاومت در برابر سایش، وزن سبک و عمر طولانی اشاره کرد.

کشاورزی و شیلات دو بخش کلیدی اقتصادی در ویتنام هستند.
در سال های اخیر، غذاهای دریایی، که صادرات اصلی ویتنام هستند، تمایل به رشد نسبتا بالا و پایدار دارند.

در طول پنج سال گذشته، بخش شیلات ویتنام شرایط مطلوبی داشته است، تولید و صادرات را برای دستیابی به نتایج قابل توجه افزایش داده است، به طور قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی ملی، ایجاد شغل برای صدها هزار شرکت محلی، ایجاد بسیاری از مشاغل کلیدی برای اقتصاد و تغییر چهره توسعه در بسیاری از استان های کشور