سیب ترش امروز همانند بادکنک پر از هوا است

این تکنیک یک پوممل است که بین 30 تا 100 میلی متر عرض و 35 تا 110 XNUMX مایل ارتفاع دارد. پوست نرم است و معمولاً به رنگ سبز، زرد یا قرمز است.

از طرف دیگر، پالپ آن سفید/زرد، تا حدودی سفت است اما سفت نیست (بدون زحمت می توان آن را جوید) و طعم بسیار مطبوعی دارد. در وسط سیب تعدادی دانه وجود دارد، این دانه ها بله، سفت، کوچک و تیره رنگ هستند. شخصیت های اصلی تعداد زیادی، حدود 1000 گونه و گیاه وجود دارد.

بنابراین، در میان همه آنها موارد زیر را توصیه می کنیم سیب ترش امروز زیبایی رم: پوست قرمز و زرد. دیر شده بود. سیب گالا: پوست زرد.

به رنگ طلایی و بسیار شیرین است. سیب قرمز لذیذ: پوست آن قرمز است و گوشت آن آبدار است. اپل پیپین: کمی دیر شده است. رنگ سبز و پالپ کمی اسیدی است.

پرورش و مراقبت از درخت سیب درخت سیب درختی است که نیاز به کشت زیاد ندارد. با این حال، برای ترغیب او به تولید یک میوه جالب، دانستن نیازهای او مهم است. به این ترتیب نه تنها به هدف خود خواهیم رسید، بلکه آن را به درختی سالم تبدیل خواهیم کرد.

جایی که درختی که 6 تا 8 ساعت در روز به نور آفتاب خوب نیاز دارد. یخبندان آسیبی نمی بیند، اما اگر در بهار ثبت شود، انتخاب نوع سیب کند است یا می توان دوره باردهی را به تاخیر انداخت و یا همه چیز خوب نیست انتظار می رود. در مورد یک منطقه کوچک، باید آن را هرس کنید، یا یک درخت سیب کوتوله بخرید.

در هر صورت، زیاد نگران این نباشید، زیرا محافظت خوبی در برابر برش است، اما بله: باید در زمان مناسب انجام شود و از افراط و تفریط پرهیز شود (در ادامه به ما بیشتر بگویید). ریشه ها مشکلی ایجاد نمی کنند.