صابون تی سی سی کاپوس که یبوست را درمان می کند

صابون را در قالب بریزید، اگر از جعبه کفش یا قالب چوبی استفاده می کنید، مطمئن شوید که داخل آن با کاغذ روغنی پوشانده شده است.

با یک کاردک پلاستیکی کهنه، آخرین تکه های صابون تی سی سی کاپوس چسبیده به ظرف را بتراشید و داخل قالب بریزید.
در این مرحله حتما از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید زیرا صابون خام سوز آور است و می تواند پوست را بسوزاند.
قالب را یک یا دو اینچ بالاتر از میز توسط دسته نگه دارید و آن را رها کنید. این کار را دو تا چهار بار انجام دهید تا حباب های هوا از صابون خام پاک شود.
تصویر با عنوان صابون خود را بسازید مرحله 13
روی قالب را بپوشانید.اگر از جعبه کفش به عنوان قالب استفاده می کنید، درب آن را ببندید و روی آن را با چند حوله بپوشانید. اگر از قالب صابون استفاده می کنید، یک تکه مقوا را روی آن بچسبانید، سپس حوله ها را قرار دهید.
حوله ها به عایق بندی صابون کمک می کنند تا صابونی شدن رخ دهد.
صابون را به مدت 24 ساعت، بدون مزاحمت، دور از جریان هوا (حتی دستگاه های تهویه مطبوع) بگذارید.


تصویر با عنوان صابون خود را بسازید مرحله 14
صابون را بررسی کنید در عرض 24 ساعت، صابون از حالت ژل و فرآیند گرم شدن عبور می کند. درب صابون را بردارید و بگذارید 12 ساعت دیگر بماند. سپس نتیجه را بررسی کنید.
اگر به درستی اندازه‌گیری کرده باشید و دستورالعمل‌ها را رعایت کرده باشید، روی صابون یک پوشش سبک از یک ماده خاکستر مانند سفید وجود دارد. اینها بی ضرر هستند و می توان به راحتی با لبه خط کش قدیمی یا کاردک فلزی خراشید.
اگر روی صابون یک لایه روغنی عمیق وجود دارد، نمی توانید از آن استفاده کنید زیرا جدا شده است. اگر مواد را درست اندازه نگیرید، مخلوط را به اندازه کافی هم نزنید، یا وقتی اختلاف دمای لیمو و روغن ها زیاد شد، آنها را مخلوط نکنید، صابون به این شکل می شود.