فرش 1000 شانه یلدای کویر کاشان که اولین بار در هند تولید شد

جنس فرش نقش مهمی در تعیین عمر فرش دارد. به عنوان مثال، فرش های نایلونی معمولاً در مقایسه با الیاف پلی استر دوام بیشتری دارند. مواد دیگری مانند اولفین، اکریلیک، پشم، تریکستا و غیره نیز وجود دارد. مواد مختلف دارای روش تمیز کردن متفاوتی هستند. بنابراین ضروری است که در مورد فرش خود بدانید.

از ورود خاک و گرد و غبار به خانه خود جلوگیری کنید
تمام تلاش ممکن را انجام دهید و تاکتیک های هوشمندانه ای را به کار ببرید تا مطمئن شوید که فرش های شما حداقل در معرض آلودگی و گرد و غبار بیرونی قرار دارند.

وقتی افراد وارد خانه می شوند، گرد و غبار و کثیفی را در کفش می آورند که فرش 1000 شانه یلدای کویر کاشان به مرور زمان جمع می شود. این نه تنها آنها را کثیف می کند بلکه باعث می شود میکروب ها و بیماری ها نیز رشد کنند. با این حال، چند راه هوشمند برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد.

وقتی وارد خانه می‌شوید، کفش‌هایتان را بیرون بیاورید. با درآوردن کفش، فرش ها به سرعت کثیف نمی شوند و این باعث افزایش طول عمر آن می شود.


همچنین می‌توانید زیراندازهای محکمی را نگه دارید که می‌توانند تمام کثیفی‌ها را از کفش‌های شما بیرون بکشند.
همیشه به یاد داشته باشید که بعد از پیاده روی، پای سگ خود را تمیز کنید. از یک تکه پارچه مرطوب برای تمیز کردن کثیفی بیرون استفاده کنید.
فرش خود را به طور منظم جاروبرقی بکشید
بسیار مهم است که فرش های خود را حداقل دو بار در هفته تمیز کنید. فرش شما ممکن است تمیز به نظر برسد، اما گرد و غبار نامرئی، کثیفی و میکروب ها همیشه وجود دارند. بنابراین، از جاروبرقی خود برای حفظ تمیزی آن و افزایش طول عمر آن استفاده کنید.

هنگامی که از دستگاه استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن را ابتدا به صورت افقی و سپس به صورت عمودی اجرا می کنید. این به جاروبرقی اجازه می دهد تا گرد و غبار و گرد و غبار را به روشی بهتر بکشد. اگر یکی ندارید، آن را از هر فروشگاه سخت افزاری نزدیک در سیدنی اجاره کنید.