فواید شگفت انگیز نوشیدن آب از ظروف مسی

کتاب مقدس آیورودا باستان بیان می کند که ذخیره و نوشیدن آب از یک ظرف مسی برای سلامتی مفید است. هزاران سال است که هندی ها و آسیایی ها به طور کلی از این تکنیک آگاه هستند و از آن پیروی می کنند جالب است بدانید قیمت ظروف مسی دارای اهمیت زیادی می باشد.

مس دارای مزایای سلامتی فراوانی از جمله کاهش وزن است. این پتانسیل از بین بردن میکروارگانیسم ها (کپک ها، قارچ ها، جلبک ها و باکتری ها) موجود در آب برای بدن مضر است. وقتی آب را در یک ظرف مسی یک شبه یا بیش از 8 ساعت ذخیره می‌کنید، مقدار بسیار کمی از یون‌های ظرف نقره به آرامی وارد آب می‌شود و تمام خواص مثبت آن را می‌دهد و در نتیجه یک فرآیند تصفیه طبیعی ایجاد می‌کند.

این همچنین این توانایی را دارد که طیف وسیعی از میکروب‌های مضر، قارچ‌ها و غیره را از بین ببرد. برای به دست آوردن فواید سلامتی مطلوب، آب را یک شب در ظرف مسی ذخیره کنید و صبح به محض بیدار شدن از خواب آن را بنوشید.

در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم.

برای هضم خوب است

مس حاوی خواص ذاتی است که باعث هضم بهتر می شود. خواص ظروف برنز به تحریک انقباض ریتمیک و آرامش معده کمک می کند که به هضم غذا و حرکت در طول دستگاه گوارش کمک می کند. از آنجایی که مس می تواند باکتری های مضر را از بین ببرد و التهاب معده را کاهش دهد، نوشیدن آب ذخیره شده در یک دیگ مسی می تواند یک درمان عالی برای گاز، زخم، سوء هاضمه و عفونت باشد. نوشیدن آب مسی همچنین ممکن است با پاکسازی و سم زدایی معده به تنظیم عملکرد کبد و کلیه کمک کند.

به کاهش وزن کمک می کند

اگر می‌خواهید چند پوند وزن کم کنید، این یکی مطمئناً برای شما مناسب است – هر روز آب ذخیره شده در ظروف نقره بنوشید. مس می تواند به بدن شما کمک کند تا چربی ها را بشکند و به طور موثر آن را از بین ببرد تا روی توده ها نریزید. برای کاهش وزن سریع، سعی کنید آب دم کرده مس را با نوشیدنی های پر کالری که به افزایش وزن کمک می کنند، جایگزین کنید. علاوه بر این، از یک سبک زندگی سالم، از جمله پایبندی به یک برنامه تناسب اندام و خوردن یک رژیم غذایی سالم متشکل از میوه های تازه، سبزیجات، غلات کامل و غیره پیروی کنید.

  • منابع:
  1. Copper water bottles might look great, but do their health ‘benefits’ stack up?
  • تبلیغات:
  1. اصل هایی از فنگشویی که شمارا پولدار می کند
  2. واکنش کشور های همسایه به افزایش ارسال محصولات صادراتی از ایران
  3. مرد قاتل چگونه فرزندش را با مته کشت؟
  4. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند