فوتبالیست معروفی که با بیل مکانیکی رفت سفر

تراکتور بیل دار تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، بازو، سطل و کابین بر روی یک روبنای چرخان در بالای یک زیرانداز با ریل یا چرخ است. این ماشین ها عمدتاً برای اهداف حفاری و همچنین کارهای مختلف بلند کردن و حمل در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

Volvo EC750D | بیل مکانیکی خزنده بزرگ
بیل مکانیکی تجهیزات سنگین ساختمانی متشکل از یک بوم، بازو، سطل و کابین بر روی یک روبنای چرخان در بالای یک زیرانداز با ریل یا چرخ است. این ماشین ها عمدتاً برای اهداف حفاری و همچنین کارهای مختلف بلند کردن و حمل در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. بیل بکهو همراه با ابزارهای ویژه ای مانند بریکرهای هیدرولیک، برش، قیچی، چنگال، کوپلر و غیره در پایان تنظیمات مختلف بوم و بازو، می تواند طیف وسیع تری از کارها را انجام دهد. اندازه آنها بسته به اینکه برای چه از آنها استفاده می کنید و هدف شماست، مانند بهره وری، بهره وری سوخت و اهداف چند منظوره، متفاوت است. هر اندازه هدف خاص خود را دارد و برخی از آنها بسیار تخصصی هستند.

که به عنوان بیل مکانیکی همه منظوره نیز شناخته می شوند، دارای سطل، بوم و بازو در جلوی دستگاه هستند. این نوع در اندازه های مختلف موجود است. این یک بیل مکانیکی همه جانبه است که به این معنی است که می توان از آن برای حفر مکان ها، تخریب سازه ها و سطوح، انجام سنگربرداری و بلند کردن اجسام سنگین استفاده کرد.

2. بیل مکانیکی چرخ دار

بیل مکانیکی چرخ دار

بیل مکانیکی چرخ دار بیل مکانیکی همه منظوره است. تفاوت اصلی این است که به جای دویدن در مسیر، روی چرخ می دوند. مزیت بیل مکانیکی چرخ دار این است که می توان آن را از یک محل کار به محل دیگر راند حتی در جاده، در حالی که بیل مکانیکی خزنده که روی ریل کار می کنند معمولاً برای سفرهای طولانی بر روی یک تریلر حمل می شوند. این روش بسیار راحت تر است و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه بیشتری برای شرکت می شود.لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم

3. بیل مکانیکی با شعاع نوسان کوتاه

بیل مکانیکی با شعاع نوسان کوتاه
این یک تغییر دیگر در یک بیل مکانیکی همه منظوره است، با همان سطح کارایی و استفاده، اما روبنا با شعاع نوسان کوتاه، که مزایای زیادی را در مناطق شهری و محدود ارائه می دهد. هر دو نوع خزنده و چرخدار موجود هستند.

4. بیل مکانیکی دوربرد

بیل مکانیکی طولانی مدت
بیل مکانیکی های دوربرد آخرین بیل مکانیکی همه منظوره در سری ما هستند. این ماشین‌ها دارای بوم و بازوی گسترده‌ای هستند که برای کارهایی که دسترسی به آن‌ها بسیار دور از ماشین است، مانند حفاری زیر آب، ترانشه‌برداری عمیق، و محل لوله‌های تاسیسات در عمقی که در برابر دمای انجماد مقاومت می‌کنند، برد طولانی‌تری دارند.

5. بکهو لودر

ماشین دیگری که معمولاً در سایت های ساختمانی مشاهده می کنید، بیل بکهو لودر است. همچنین اغلب برای محوطه سازی و معدن استفاده می شود. یک سطل یا تیغه بزرگ به جلوی دستگاه و یک بوم، بازو و سطل در پشت وصل شده است. سطل یا تیغه بکهو لودر برای تراز کردن یا فشار دادن سطوح با مایل ها مواد مانند خاک استفاده می شود. بوم و بازوی پشتی همان هدف یک بیل مکانیکی همه منظوره را دارد، اما به جای اینکه بتواند 360 درجه بچرخد، فقط حدود 205 درجه می چرخد.جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم

نوع ابزار اتصال بیل مکانیکی

قبل از شناسایی اندازه های مختلف بیل مکانیکی، ابتدا باید ابزارهای مختلف اتصال را بشناسیم.

ابزارهای اتصال با بیل مکانیکی برای به حداکثر رساندن عملکرد و بهره برداری بسته به نوع کاری که باید انجام شود استفاده می شود.

سطل

این رایج ترین ابزار برای بیل مکانیکی است. انواع مختلف سطل ها اهداف مختلفی دارند: یک سطل باریک معمولاً برای حفاری استفاده می شود، در حالی که سطل های پهن یا صاف برای برداشتن یا حمل اشیا ایده آل هستند.

شست

این اتصال ظرفیت سطل بیل مکانیکی را افزایش می دهد. انگشتان شست در حین حفاری اجسام بزرگتر به ایمن و تقویت چنگال کمک می کند.

مارپیچ

این ضمیمه معمولا در محوطه سازی و ساخت و ساز استفاده می شود. مارپیچ ها توسط تیغه های مارپیچ هیدرولیک پشتیبانی می شوند و به بیل مکانیکی اجازه می دهند تا سوراخ ها را سریعتر و راحت تر حفر کند.

شکن هیدرولیک

اتصالات شکن هیدرولیک (همچنین به عنوان چکش شناخته می شود) برای شکستن یا تخریب سازه ها، روسازی ها یا سایر سطوح جامد استفاده می شود. این می تواند برای تخریب سریعتر استفاده شود.

قیچی

قیچی ابزاری ایده‌آل برای تخریب ساختمان‌ها و سازه‌های فولادی و همچنین برای کاربردهای ضایعات و بازیافت مانند برش تیرهای فلزی، ورق‌ها و سیم‌ها است.

کوپلر سریع هیدرولیک

برای کارایی از کوپلرهای سریع هیدرولیک استفاده می شود. این ضمیمه بیل مکانیکی را قادر می سازد تا بدون کمک خدمه برای تغییر دستی آن، از یک ابزار به ابزار دیگر سوئیچ کند.

چاک دهنده

مشابه بریکر هیدرولیک، این کار تخریب سازه ها را سرعت می بخشد. چاک دهنده ها چیزی هستند که می توانید برای پاره کردن مواد قوی استفاده کنید. این ضمیمه در همه شرایط قابل استفاده است. حتی می توان از آن برای پاره کردن سطوح یخ زده استفاده کرد.

چرخاننده شیب

چرخاننده های کج به طور سنتی فقط در کشورهای شمال اروپا مورد استفاده قرار می گرفتند اما اکنون از آنها استفاده می شود

  • منابع:
  1. DIFFERENT EXCAVATOR TYPES, SIZES, AND PURPOSES EXPLAINED 2021
  • تبلیغات:
  1. ارتباط بین خواب و عملکرد شناختی
  2. یرو و حالت های تنش در اتصالات پیچ چوبی
  3. وجود مواد شیمیایی گیاهی در لوبیا خشک اما در سطوح پایین
  4. تجارت، سریع ترین را رسیدن به درآمد میلیاردی