قارچ خوراکی بزرگ پهن طبیعی

وقتی به انواع مختلفی از غذاهایی که در بشقاب های ما ختم می شوند نگاه می کنید ، قارچ ها واقعا منحصر به فرد هستند . چیز دیگری که قارچ های خوراکی را منحصر به فرد می کند تعداد بسیار زیاد گونه هایی که در جهان وجود دارد است . اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قارچ های خاص آشپزی هستید و می خواهید اطلاعاتی درباره قارچ خوراکی بزرگ کسب کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

قارچ خوراکی بزرگ پهن طبیعی

خرید قارچ خوراکی

خرید قارچ خوراکی انواع زیادی قارچ در سراسر جهان یافت می شود که تعداد انگشت شماری از قارچ ها را می توانید در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید . بقیه باید در بازارهای تخصصی خریداری شوند .

از جمله این قارچ ها می توان به موارد روبه رو اشاره کرد : ۱_ قارچ Bay Bolete : این قارچ ها طعم ملایمی دارد . این یک منظره رایج در بازارهای اطراف پارک ملی مکزیک است که اغلب در آنجا برداشت می‌شود . قارچ های جوان را می توان به صورت خام مصرف کرد و به صورت هر شکلی که در کره گیاهی پخته شود خوشمزه است .

۲_ قارچ شیپور سیاه : قارچ ترومپت سیاه قیفی شکل با وجود ظاهر کمتر جذاب ، بسیار مورد توجه است. سرشار از پروتئین است و حاوی الکل‌های قندی است که طعم شیرینی به آن می‌دهد ، اما کربوهیدرات خالص کمتری نسبت به بسیاری از سبزیجات شیرین دارد . شیپورهای سیاه خشک شده را می توان به عنوان چاشنی خرد کرد و وقتی تازه هستند برای استفاده در دسرها و غذاها عالی هستند .

۳_ قارچ سزار : همانطور که از نام آن پیداست، تاریخچه قارچ سزار به گذشته برمی گردد . این قارچ بومی اروپای جنوبی و شمال آفریقا است و مورد علاقه اشراف رومی بود . در ایتالیا آن را اغلب به صورت خام با روغن و نمک تهیه می کنند ، اما وقتی با ادویه جات سرخ می شود بسیار خوشمزه است .

۴_ قارچ گل کلم : قارچ گل کلم ممکن است یکی از زشت ترین قارچ های موجود باشد . آنها می توانند به اندازه های بزرگ برسند اما طعم آن ارزشش را دارد .

۵_ قارچ چنترل : قارچ های معروف و پر زرق و برق زرد چنترل به دلیل طعم منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند ؛ چیزی بین فلفلی و میوه ای . آنها در اروپا و آمریکای شمالی بسیار محبوب هستند و برخی از سرآشپزها آنها را یک غذای لذیذ می دانند. پختن آنها در چربی هایی مانند کره طعم لذیذ آنها را نشان می دهد و آنها را به سس ها ، سوپ ها و حتی سوفله ها اضافه می کنند .

۶_ قارچ زغالی سوز : قارچ زغال سوز یکی از رایج ترین قارچ های وحشی یا به عبارتی طبیعی در اروپا است. گوشت آن نرم است و طعم ملایم و آجیلی مانندی دارد . این یک قارچ همه کاره در آشپزخانه است و علی رغم قوام خام نرم تر ، بافت مطلوبی را هنگام پخت حفظ می کند . اسن قارچ در انواع غذاها از سوپ و خورش گرفته تا املت بسیار عالی است .

۷_قارچ مرغ جنگلی : این قارچ جنگلی در سراسر جهان یافت می شود . قوام سخت تر و طعم کاملا شبیه مرغ آن را به یک جایگزین گیاهی عالی برای مرغ در بسیاری از غذاها تبدیل کرده است . اگر تازه با این قارچ آشنا شده اید باید احتیاط کنید زیرا واکنش های آلرژیکی دارند . بهتر است بخش کوچکی از آن را تست کنید تا ببینید بدن شما چگونه واکنش نشان می دهد .

و هزاران قارچ خوراکی دیگر وجود دارند که بسیار زیاد هستند و نمی شود همه را در این مطلب جا داد ، شما خریداران محترم برای خرید انواع قارچ های خوراکی می توانید به دو شیوه حضوری با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای ، هایپر مارکت ها و سوپر مارکت ها و یا غیر حضوری با رفتن به سایت های فروش مواد غذایی اقدام نمایید و قارچ مورد نظر خود را خریداری کنید .

قارچ خوراکی مازندران

قارچ خوراکی مازندران قارچ های خوراکی در تمام کشور های دنیا پیدا می شود که یکی از این کشور ها ایران است ، ایران دارای شهر های زیادی است و منطقه جغرافیایی وسیعی دارد، از جمله شهر هایی که در آن انواع قارچ ها پیدا می شود می توان به شهر های مازندران اشاره کرد .

یکی از استان هایی که دارای شهر ها و جنگل های زیادی است ، استان مازندران است ، این استان با وجود شهر هایی همچون بابل ، ساری ، نوشهر ، قائمشهر و شهر های بسیار زیاد دیگر ، مکانی مناسب برای خرید هر نوع قارچی است .

مازندران به دلیل وجود جنگل های زیادی که در شهر های آن واقع شده است مکان مناسبی برای خرید انواع قارچ صدفی هاست و شما خریداران می توانید قارچ های مورد نظر خود را از این استان خریداری کنید .

قارچ خوراکی طبیعی

قارچ خوراکی طبیعی قارچ های خوراکی در سر تا سر جهان با انواع مختلف وجود دارند اما نوع رویش آن ها متفاوت است ، به طور کلی رویش قارچ ها به دو شیوه طبیعی که خود به خود در طبیعت می روید و یافت می شود و گلخانه ای که زیر نظر انسان ها رشد کرده و تولید می شوند .

قارچ های خوراکی طبیعی همانطور که از نامشان نیز مشخص است در طبیعت یافت می شوند و میتوانید با مراجعه به جنگل هایی مخصوص ، هر نوع قارچی که دوست دارید را با توجه به آن جنگل پیدا کنید اما نکته ای که باید توجه کافی را به آن داشته باشید این است که مراقب قارچ های سمی باشید .

قارچ خوراکی دکمه ای

قارچ خوراکی دکمه ای همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره شد قارچ ها گونه های بسیار متنوعی دارند و انواع مختلفی نیز دارند ، یکی از این قارچ ها که بسیار کمیاب نیز هست ، قارچ دکمه ای است .

قارچ دکمه ای یکی از رایج ترین قارچ های مورد استفاده در سراسر جهان، قارچ دکمه سفید و قارچ کامبوجا دارای طعم ملایمی است که به راحتی با طعم هر غذای تند یا خوش طعم سازگار می شود. آنها ابتدا با موفقیت در اواخر دهه ۱۸۰۰ کشت شدند اما در آن زمان همه نمونه ها قهوه ای رنگ بودند. چند دهه بعد، یک جهش تصادفی یک قارچ سفید را ایجاد کرد که توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به یک اندازه جلب کرد .

این قارچ کاملا خوراکی است و به هیچ وجه سمی نیست که می توانید با خیال راحت از فروشگاه های اینترنتی و یا حضوزی این قارچ را خریداری کنید.