قوطی فلزی 2*2 که جان کودکی را در زلزله نجات داد

به عنوان مثال، دی اکسید تیتانیوم یک عامل ضد میکروبی موثر در قوطی فلزی 2*2 است زیرا گونه های اکسیژن فعال تولید می کند که میکروب های بیماری زا را در سطح بسته یا مواد غذایی از بین می برد.

مقررات اخیر اتحادیه اروپا که نانوذرات را یک موجودیت مجزا در نظر می‌گیرند، مستلزم ارزیابی ریسک ویژه نانو ذرات است.

اتصال تصفیه‌شده نانوذرات نقره که فعالیت ضد میکروبی را کنترل می‌کند.

استفاده از نانوذرات نقره را در اتحادیه اروپا افزایش می‌دهد. فعال کردن استفاده ایمن از نانوذرات در تماس مستقیم با غذا، عمر مفید مواد غذایی را افزایش می دهد.

ردیابی و ردیابی از مبدا بسته بندی در سراسر زنجیره تامین مواد غذایی ضروری است.

صنعت کنسرو به طور منحصربه‌فردی برای افزودن مسیر و ردیابی موقعیت دارد، زیرا می‌توان کدها را روی ته قوطی‌ها چاپ کرد که معمولاً برای برندسازی استفاده نمی‌شوند و به این دلیل که قوطی‌ها ارزش پس از مصرف را دارند.

به عنوان مثال، سیستم کدگذاری QR CrownSecure توسط Crown توسط جوهرافشان یا لیزر اچ شده در هنگام تولید قوطی اعمال می شود.

این به تولیدکنندگان مواد غذایی اجازه می‌دهد تا به داده‌های مورد استفاده خرده‌فروشان، مصرف‌کنندگان و بازیافت‌کنندگان بسته‌بندی پس از مصرف‌کننده اضافه کنند و به ردیابی بازیافت براساس مکان کمک کند.

بکارگیری کدها توسط سازنده قوطی باعث بهبود راندمان خط تولید شده و نیاز برندها را به اعمال کدهای اضافی بی نیاز می کند.

با استفاده از این سیستم، مصرف‌کنندگان می‌توانند اصالت غذا را از طریق برنامه‌های برچسب هوشمند مبتنی بر وب ارزیابی کنند، بازیافت‌کنندگان می‌توانند با سهولت بیشتری ظروف بسته‌بندی را دسته‌بندی کنند.

و تولیدکنندگان می‌توانند درک بیشتری از منبع فلزی اصلی و استفاده قبلی داشته باشند.

پایداری
همانطور که ما به سمت یک سیستم غذایی پایدارتر حرکت می کنیم، ارزیابی پایداری چرخه زندگی از کل زنجیره تامین شامل بسته بندی، پردازش و حمل و نقل مواد غذایی همراه با هزینه زیست محیطی ضایعات مواد غذایی مرتبط با کنسرو کردن، انجماد، یا فرآوری تازه (شستشوی شیمیایی) است، ضروری است.

این واقعیت که غذاهای کنسرو شده نیازی به یخچال ندارند و فولاد بی نهایت قابل بازیافت است.