مبل سلطنتی دست دوم چوب گردو که گران ترین مبل خاورمیانه است

با مبل چرمی کلاسیک شوید
مبل های چرمی یک انتخاب همیشگی هستند. اگر انتخاب درستی داشته باشید، مبل سلطنتی دست دوم چوب گردو شما هرگز از مد نمی افتد. دو نوع چرم برای متریال مبل وجود دارد. نوع اول چرم آنیلین با ظاهر طبیعی است که ویژگی های پوست حیوانات را منعکس می کند.

نوع دوم چرم، چرم رنگی براق است. مبل های چرمی بسیار مقاوم در برابر لک و آسیب هستند. آنها همچنین به راحتی با آب و اسفنج تمیز می شوند (بیشتر مایعات تا زمانی که به سرعت جذب شوند، لکه ای باقی نمی گذارند).

به خاطر داشته باشید که یک مبل چرمی با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری خواهد داشت و انتخاب رنگ در مقایسه با مواد دیگر محدود خواهد بود. با این حال، وقتی در نظر می گیرید که مواد چرمی مبل چقدر دوام خواهند داشت، معمولا سرمایه گذاری خوبی است.

کدام متریال مبل برای سبک زندگی شما مناسب است؟

کتانی: جنس پارچه مبل راحتی روشن
کتانی پارچه ای سخت با بافتی مجلل است که آن را به انتخابی جذاب از جنس مبل تبدیل می کند. کتانی قابل تنفس و نرم است. مثل مبل چرمی یا اکریلیک به شما نمی چسبد.

از آنجایی که الیاف نازک‌تر هستند، می‌توانند سریع‌تر از پارچه‌های دیگر فرسوده شوند (مخصوصاً اگر روکش را مرتب بشویید). در نتیجه، مبل های کتانی معمولاً برای خانواده های پرجمعیت یا خانه هایی با حیوانات خانگی توصیه نمی شود. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که همه کتانی ها از یک نوع پارچه مبل نیستند.

بافت به اندازه پارچه مهم است. قبل از خرید مبل کتانی، دست خود را روی پارچه بمالید تا برجستگی های میکروسکوپی که به نام کاناپه و لجن در مواد مبل شناخته می شوند را بررسی کنید.

جنس مبل مخملی قدیمی
یک مبل مخملی تجمل را فریاد می زند، اما این مجلل هزینه دارد.

جنس مبل به خودی خود یک سلیقه اکتسابی است. از آنجایی که نخ های کمتری جمع می شوند، الیاف آن کمتر ممکن است شکسته یا باز شوند. الیاف بسیار درشت تر بسته بندی می شوند.

بنابراین، رنگ‌ها نیز بسیار مجلل‌تر هستند، و متریال مبل مخملی را برای صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند اظهارنظر کنند، ایده‌آل می‌کنند.