مصرف گوجه فرنگی زیتونی موجب غرق شدن کشتی تایتانیک شد

امروزه بیش از 7000 نوع گوجه فرنگی در بازار موجود است. گوجه فرنگی زیتونی بسیار محبوب است. گوجه فرنگی یک میوه خوراکی قرمز براق یا گاهی زرد رنگ است که به عنوان سبزی یا سالاد مصرف می شود.

بحث در مورد اینکه گوجه فرنگی میوه یا سبزی است، مورد بحث بوده است. از نظر علمی گوجه فرنگی یک میوه است. میوه ها از تخمدان در پایه گل رشد می کنند و حاوی دانه های گیاه هستند.

اما برخی ممکن است بگویند که گوجه فرنگی یک سبزی است، زیرا در هنگام پخت و پز به جای شیرینی از آن به شکل مرزه استفاده می شود.

بوته های گوجه فرنگی انگور هستند و دارای دو روش اصلی رشد هستند، معین و نامعین. انگورهای دترمینیت تنها 1 تا 3 فوت طول می‌کشند و ساقه اصلی و ساقه‌های جانبی هر کدام سه دسته گل تولید می‌کنند.

پس از تشکیل گل در نوک تاک، رشد گیاه متوقف می شود. انواع میوه ها را در یک دوره دو هفته ای تعیین کنید، سپس آن را متوقف کنید، این انتخاب عالی برای کنسرو است.

گوجه‌فرنگی‌های نامشخص دارای انگورهای پراکنده‌ای هستند که طول آن به حدود 6 تا 20 فوت می‌رسد. این گوجه فرنگی ها در هر برگ دوم حدود سه دسته گل تولید می کنند.

این گوجه فرنگی ها به رشد و تولید خود ادامه می دهند مگر اینکه سرمازدگی، بیماری یا کمبود مواد مغذی متوقف شود. این بدان معناست که می توانید در طول فصل به چیدن گوجه فرنگی تازه ادامه دهید.

کاشت گوجه فرنگی. مهدکودک ها و مراکز باغ طیف گسترده ای از انواع قابل اعتماد و مقاوم در برابر بیماری مانند ستاره جت، سلبریتی، گورخر سبز و بسیاری دیگر را ارائه می دهند.

اگر می خواهید از کاشت گوجه فرنگی نهایت استفاده را ببرید، باید از دانه شروع کنید. کاشت گوجه فرنگی باید در مکانی آفتابی در داخل خانه و رو به پنجره ای باشد که گرما را فراهم کند.

گوجه فرنگی مغذی است و مقادیر مناسبی از ویتامین های A و C را فراهم می کند. این ویتامین ها که آنتی اکسیدان نیز نامیده می شوند، با اثرات رگ آزاد مبارزه می کنند.