نکات آموزشی درباره رادیاتور

فرصتی برای علاقه مندی مردم به سیستم های رادیاتور هیدرونیک مقاوم سازی شده برای جایگزینی قرنیزهای برقی آنها.
وقتی اکثر مردم در سراسر جهان به سیستم های گرمایش آب گرم فکر می کنند (اگر اصلاً به آنها فکر می کنند)، به فکر رادیاتور می افتند.

خوب و دنج، آرام و راحت – رادیاتورها در آمریکای شمالی نیز برای حکومت استفاده می‌شوند. از رادیاتورهای ستونی عظیم چدنی در گذشته تا کنوکتورهای قرنیزی با دمای بالا و باریک در دهه های 50 و 60 – رادیاتورها به دلایل خوبی واحدهای پایانه حرارتی انتخابی بودند. گرمایش از کف تابشی در سه دهه گذشته توجه ما را به خود جلب کرده است، اما هیچ چیز از نظر انعطاف پذیری، سهولت نصب همراه با مقرون به صرفه بودن و، بله، راحتی، بهتر از رادیاتور “کم” نیست در این میان نگاهی به شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک داشته باشیم.

رادیاتورها از روزهایی که طراحان و سازندگان اقتصادی به سراغ ارزان‌ترین سیستم‌های قرنیز هیدرونیک برای خانه‌ها و ساختمان‌های آپارتمانی می‌رفتند، رپ بدی را دریافت کردند. آنها با استفاده از رادیاتورها در بالاترین دمای طراحی عملی، در هزینه و فضای دیوار صرفه جویی کردند و طول هر تخته قرنیز را کاهش دادند.

بدتر از همه، آنها کل خانه یا آپارتمان را از یک ترموستات واحد، اغلب بدون دریچه های متعادل کننده برای کاهش گرمای خروجی در اتاق های جداگانه اداره می کنند. دیگ‌ها در تمام فصل گرمایش در دمای طراحی کار می‌کردند، به این معنی که سرنشینان از صدای انبساط، نوسانات دمای هوا، گرم شدن بیش از حد در برخی مناطق و کمبود گرمایش در مناطق دیگر رنج می‌بردند.

اما سپس آنچه را که من سه‌گانه مدرن راحتی گرمایش هیدرونیک می‌نامم را توسعه دادیم و تنظیم دقیق کردیم، و این کار را برای طراحان آسان کرد که سیستم‌های برتر را با استفاده از رادیاتورها کنار هم قرار دهند:

برنامه های کامپیوتری دقیق و دقیق برای محاسبه آسان بار حرارتی اتاق به اتاق
دستگاه های کنترل جریان متغیر (پمپ ها، شیرهای رادیاتور ترموستاتیک، شیرهای تعدیل کننده)
کنترل بازنشانی کامل در فضای باز (با استفاده از دیگ های چگالش و دستگاه های اختلاط)

طراحی بهتر

تعادل کلید راحتی هنگام استفاده از رادیاتور است. اول از همه، آنها را می توان دقیقاً به اندازه بار طراحی محاسبه شده هر منطقه گرمایش اندازه گیری کرد. سپس جریان و دما از طریق رادیاتور را می توان به طور مداوم کاهش داد تا گرمای خروجی را با شرایط منطقه واقعی مطابقت دهد. در این میان نگاهی به یک لیتر چند لیوان است داشته باشیم.

بهترین خبر این است که می توانید همه چیز را بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشید داشته باشید. بیشتر دیگ های چگالشی از قبل برای تنظیم مجدد در فضای باز بارگذاری شده اند.

یک سیرکولاتور با سرعت متغیر برای جریان سیستم خود و چند شیر رادیاتور ترموستاتیک برای کاهش جریان در هر رادیاتور اضافه کنید و شما یک سیستم استاندارد طلایی را برای مشتری خود فراهم کرده اید در این میان نگاهی به آموزش بستن روسری لاکچری داشته باشیم.

البته از آنجا آسمان حد است. من آن را به هر خواننده واگذار می کنم تا همه چیزهای پیچیده ای را که توسط تامین کنندگان هیدرونیک محلی شما ارائه می شود بررسی کند – با ورود بازیکنان جدید به بازار، من به سختی می توانم با آن همراه شوم – اما واقعاً فکر نمی کنم مزیت زیادی وجود داشته باشد.

راه اندازی سیستم گرمایش متوسط ​​از “ابر” یا مشابه این سیستم خیره کننده. اگر مشتری شما ابزارهای تبلیغاتی را دوست دارد – خودتان را ناامید کنید – فقط مطمئن شوید که آن چیزی است که آنها می‌خواهند و نه به دلیل شیفتگی شما به پدر جدید در این میان نگاهی به مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای داشته باشیم.

  • منابع:
  1. Respect the radiator
  • تبلیغات:
  1. محبوبیت بالای انواع ساعت
  2. مردی با چکش برقی تخمه می شکند
  3. آشنایی با افراد فقیری که ثروتمند شدند
  4. در تنهایی شاد زندگی کردن را با ما بیاموزید!