پوشاک مردانه در گرجستان که حجم عظیمی از آن به مردمان فلک زده فلسظین اهدا شده است

در این اندام دارید. عرض شانه ها تقریباً به اندازه پهنای کمر و باسن با همان ابعاد است.هدف لباس ها این است که ناحیه شانه را گسترش دهید تا گشادتر به نظر برسید و تک الگوی بدن را بشکنید.

به این شکل توصیه می شود از پوشاک مردانه در گرجستان با خطوط افقی در قسمت بالا و کت های آستردار با شانه های پددار و یا با کمربند در ناحیه کمر استفاده کنید و از لباس های دوتایی خودداری کنید زیرا بر کشیده شدن بدن تاکید دارند.

افزودن اکسسوری هایی مانند روسری، کراوات، کلاه و دکمه از جمله لایه هایی هستند که بعد دیگری به ظاهر شما می بخشند. و بهتر است از شلوارهای گشاد خودداری کنید و یک استایل باریک، تناسب باریک یا پای صاف با لبه‌های باریک کلاسیک انتخاب کنید.

شکل مثلثی.. چیزهای زیادی برای مراقب وجود دارد!
با افزایش سن، بدن مرد در ناحیه کمر و شکم بزرگتر می شود، بنابراین ناحیه شانه کمتر از کمر پهن می شود و قسمت پایینی با قسمت بالایی ناهماهنگ به نظر می رسد.

برای ایجاد یک توهم باریک و صاف در شکم، باید لباس هایی با خطوط عمودی از زیر سینه بپوشید، در حالی که می توانید از خطوط افقی از ناحیه سینه به بالا استفاده کنید و کت های تک سینه را که از شانه ها خط کشیده شده اند استفاده کنید، زیرا پیشنهاد می کنند. عظمت خط شانه

رنگ‌ها و الگوهای روشن در ناحیه شانه و سینه به تعادل شکل بدن کمک می‌کنند، در حالی که رنگ‌های تیره مانند سیاه، قهوه‌ای و خاکستری دور کمر کمک می‌کنند. توهم لاغری بدهید.

متخصصان همچنین توصیه می‌کنند از استفاده از تی شرت‌های یقه‌دار خودداری کنید، زیرا باعث می‌شود ناحیه گردن و سینه کمتر گشادتر به نظر برسد و از جیب در ناحیه شکم و لباس‌های تنگ، چه در قسمت بالا و چه در قسمت پایین، اجتناب شود. در مورد شلوار، آنها به شما گشاد یا صاف می آیند.