کامیون حامل کاشی و سرامیک در کرج از جاده کیاسر منحرف شد و کل جاده را بست!

معیارهای انتخاب – ماسه سنگمعیارهای انتخاب – ماسه سنگ
انتخاب مدل کاشی و سرامیک در کرج مناسب کار آسانی نیست. معیارهای انتخاب ماسه سنگ بسیار مهم است. حتی اگر از دیدگاه رنگی، مدل خاصی مناسب به نظر برسد، انتخاب باید بر اساس معیارهای متعددی انجام شود.

در اینجا معیارهای انتخاب کاشی وجود دارد
اندازه صفحات
اندازه صفحات یک معیار مهم است. اگر محل استفاده از کاشی ها اندازه بزرگی داشته باشد و کاشی ها باید به همان اندازه بزرگ باشند. به منظور ارائه یک فضای منحصر به فرد، طراحان داخلی می توانند قانون را زیر پا بگذارند و ترکیب های جالب توجهی از اندازه های مختلف ایجاد کنند.


تناسب با طراحی داخلی
هنگام انتخاب کاشی ها، ظاهر کلی فضایی که قرار است در آن اجرا شود باید در نظر گرفته شود. تولید کنندگان چندین مجموعه و چندین سبک را ارائه می دهند. اگر قرار است خانه طراحی مدرن یا روستایی داشته باشد، کاشی ها باید مطابق با این سبک ها انتخاب شوند.
نوع کاشی انتخاب شده
کاشی ها دو نوع هستند، یعنی: چینی یا معمولی. ظروف سنگ چینی مقاومت بیشتری در برابر ضربه های مکانیکی دارند و برای کاشی کاری کف پیشنهاد می شوند. در همین حال، کاشی های معمولی اغلب برای روکش دیوار توصیه می شود. ظروف سنگ چینی آنهایی هستند که با گرمایش از کف سازگار هستند و به همین دلیل اخیراً بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
با این حال، هر دو نوع کاشی و سرامیک را می توان با اطمینان برای کاشی کاری کف استفاده کرد. تیمی از طراحان داخلی می توانند این دو نوع کاشی را به شیوه ای جالب ترکیب کنند.

کاشی های مقاوم در برابر لغزش
دارای چندین درجه ضد لغزش هستند. بسته به تمام این درجات، نصب در فضاهای مختلف توصیه می شود. کاشی‌هایی که دارای درجه R9 هستند برای فضاهای کوچک بسیار توصیه می‌شود، مخصوصاً در جاهایی که به درجه بالایی از ضد لغزش نیاز نیست. کاشی های با درجه R12 در مناطقی که ضد لغزش اهمیت زیادی دارد، بسیار بیشتر توصیه می شود.