کفش مردانه صندل که پاشنه بلند است

چرا کفش های قایق در تابستان پوشیده می شوند؟ کفش‌های کلاسیک دریایی در دهه 1930 توسط ملوانان می‌پوشیدند، اما اکنون دیگر برای قهرمانان دریاهای آزاد در نظر گرفته نشده است. باکلاس و رسمی اما نه خیلی رسمی.

ویژگی های اصلی کفش مردانه صندل قایق: این کفش ها معمولاً از کرباس (کتانی) یا چرم ساخته می شوند و انتهای آن دوخته شده است. کفش های قایق دارای زیره ضد لغزش هستند و به گونه ای ساخته شده اند که به سرعت خیس و خشک می شوند.

کفش کتان در تابستان

کفش کتان
چرا کفش های بوم سبک در تابستان پوشیده می شوند؟ کفش های برزنتی سبک ترین نوع کفشی هستند که می توانید بجز صندل بپوشید. اگر می خواهید کفش های خنکی داشته باشید که جلو باز نباشد، این کفش انتخاب خوبی برای شماست.

ویژگی های اصلی کفش های برزنتی سبک: آستر آن الیافی و رویه آن کتان (کرباس) است. این کفش ها رنگ ها و طرح های مختلفی دارند اما اگر کتان نباشد و آستر بافته شده باشد، کفش برزنتی نیست.

نحوه پوشیدن کفش های کتانی برزنتی: این لوفرها را بدون جوراب بپوشید. کفش های بوم سبک کفش راحتی هستند و پوشیدن آن با شلوار کتانی گشاد بوم بسیار مناسب به نظر می رسد.

برای انتخاب کفش بر اساس سایز، لازم است که فاصله بین پنجه کفش و نوک انگشت شست پا کمتر از اندازه خود ناخن شست باشد.

سازش نکنید و کفش های باریک را انتخاب کنید، حتی اگر بسیار زیبا باشند. این امر تشکیل پینه، اسکلرودرمی و میخچه را تهدید می کند. فرد برای کاهش بار شست به کفشی جادارتر نیاز دارد که در هنگام راه رفتن حدود نیم سانتی متر حرکت می کند. چگونه سایز کفش را بررسی کنیم؟

کفش مناسب را انتخاب کنید
اگر فردی فعالانه درگیر ورزش یا حتی دویدن است، به کفش های ورزشی راحت نیاز دارید. این کفش باید از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شود. زیره این کفش باید راحت و کشدار باشد و اگر فردی در زمستان به کوهستان یا ورزش می رود باید زیره ضد لغزش باشد.