کمربند چرم ترک یکی از مهیج ترین های بازار در این سال های اخیر

حداکثر طول کمربند مردانه: دیدگاه اروپایی ها و آمریکایی ها این لوازم جانبی کاملاً دمدمی مزاج است و نیاز به توجه بیشتری به خود دارد. استایلیست ها برای خود رازهایی دارند.

آنها استدلال می کنند که کمربند چرم ترک ایده آل باید روی سوراخ دوم یا سوم بسته شود.

“دم” او معمولاً از طول انگشت شست تجاوز نمی کند. اما این برای انواع کلاسیک است. اگر در مورد نسخه جدیدی صحبت می کنیم، طول انتهای آن می تواند طولانی تر باشد، اما نباید به حلقه دوم برسد. می توانید از یک فروشنده در یک فروشگاه خوب کمک بگیرید.

اغلب نمودار اندازه ارائه می شود. اما شما همچنین باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. نکته این است که اندازه ها را می توان در نسخه اروپایی یا آمریکایی ارائه کرد. از ساکنان کشورهای اروپایی برای نشان دادن اندازه به اعداد استفاده می شود.

در میان آنها حداکثر 120 و حداقل 70 است. هر اندازه با دور کمر بر حسب سانتی متر مطابقت دارد.بنابراین مثلاً 80 برای کسانی که دور کمرشان از 76 تا 84 سانتی متر است ایده آل است.

متأسفانه، مردان لوازم جانبی کمی در اختیار دارند که می تواند تنوعی به ظاهر روزمره آنها بیافزاید. مد مردان بسیار محافظه کارانه تر است، بنابراین نمایندگان جنس قوی تر نیازی به تغییر کمد لباس خود ندارند. این واقعیت باعث می شود در انتخاب چیزها دقت بیشتری داشته باشند.

برخی ممکن است یک کمربند را تا 15 سال حمل کنند، در حالی که برخی دیگر مجموعه کاملی از کمربندها در سبک ها و رنگ های مختلف دارند. پس چگونه با انتخاب اشتباه نکنیم و چیز ارزشمندی نخریم که سالیان سال با آن جدایی ناپذیر خواهید بود؟ انواع کمربند مردانه اگر وارد جزئیات نشوید، تنها دو سبک اصلی لباس وجود دارد – سبک کلاسیک و سبک کژوال. و کمربندها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اونها چجوری متفاوت هستن؟ برای فهمیدن آن، باید یک اصل را درک کنید – همه چیزهای کلاسیک دارای فرم های سخت، برش، رنگ های محدود و مقدار کمی جزئیات هستند. سبک گاه به گاه، یا سبک غیر رسمی، می تواند شخصیت شما را منعکس کند، به این معنی که شکل غیر معمول، مواد و رنگ های جسورانه را نشان می دهد.